4/23/2012

Parfums







Toen ik laatst in Antwerpen was heb ik zo’n lekker luchtje ontdekt! Namelijk: Bulgari Mon Jasmin Noir l’eau exquisite. Het is een nieuwe parfum van Bulgari. Het is een echte zomerse parfum. Het ruikt een beetje citrus, gras en groene thee achting. Op de website van Ici Paris vond ik deze omschrijving:

Mon Jasmin Noir, L'Eau Exquise is de nieuwe Eau de Toilette van Bulgari, geïnspireerd op de betoverende Italiaanse renaissancetuinen in Florence.
Bulgari heeft dit keer de jasmijnbloem gevangen in een origineel en fris parfum die doet denken aan geurige watervallen van jasmijn, schitterend in de zon.
De rode grapefruit, versmelt met frisse groene amandel, geeft L’Eau Exquise een fluwelen frisheid. De flacon van L'Eau Exquise heeft een transparant kantwerk van jasmijnbloesems welke gegraveerd is in de flacon. Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise is een nóg frissere expressie van Mon Jasmin Noir Eau de Parfum en is de nieuwe interpretatie van verfijning en verleiding voor het komende seizoen.


Deze parfum kost:     50 ML        -     €51,92
                                   75 ML       -     €67,88









Verder vind ik de parfum Lola van Marc Jacobs ook erg lekker! Ik heb hiervan een tijd geleden een monstertje gehad. Hij is nog niet op, want ik wil er zo lang mogelijk mee doen. Deze geur is wat zwaarder dan de Jasmin Noir l’eau exquisite van Bulgari. Deze geur is bloemig en is lekker voor overdag maar ook voor ‘s avonds.
De website van Ici Paris omschrijft deze parfum als volgende:

Flirterig, met een speelse knipoog
Lola is een warm bloemenboeket, onweerstaanbaar charmant, intens verleidelijk. De huid wordt omhuld in sensuele bloemen waarin de kenmerkende noot van de roze pioenroos centraal staat.
Lola sprankelt door een fruitige topnoot met roze peperkorrels, peer d’anjou en sappige robijnrode grapefruit.
Het vrouwelijke hart wordt in het middelpunt gezet door de roze pioenroos en vleugjes roos en geranium.
De basis blijft de huid omhullen met een warm en verleidelijk aroma van vanille, tonkabonen en romige muskus.


Deze parfum kost:    50 ML      -      €69,25
                                 100 ML     -      €92,00





Persoonlijk zou ik de parfum van Bulgari het liefst willen hebben, vooral voor de zomer. Maar ik hoop natuurlijk om ze allebei nog een keer te kunnen bemachtigen ;)

Wat vinden jullie van deze parfums? En welke zouden jullie nog graag willen kopen?


No comments:

Post a Comment